sobota, 8 czerwca 2013

Od czegoś trzeba zacząć

Zwracamy uwagę na wygląd. Chyba każdy lubi ładne ubrania, czy wyróżniające się z tłumu dodatki.
W dzisiejszych czasach pragniemy być oryginalni... W temacie "szafiarek" czy przy blogach "diy" jest z tym ciężko, bo spotykamy się z tym samym - przerabiane shorty, ćwieki, ombre czy galaxy wałkowane tysiące razy. Ale co z tego, skoro tworzenie tego sprawia nam radość ;)


Od zawsze lubiłam malować, rysować i w późniejszym wieku coraz częściej chwytałam za aparat.
Swoje ubrania zawsze starałam się jakoś przerobić, dodać jakiś napis, rysunek czy choćby tylko odciąć, zwęzić rękawy albo przeszyć guziki. ;)
Ostatnio wyjęłam zakurzoną maszynę do szycia, farby do tkanin... Założenie tego bloga to trochę taka motywacja do działania ;) Trochę blog osobisty, trochę diy i tego co mnie inspiruje.

Kilka lat temu byłam zafascynowana artystami z deviantart.com, którzy malują po ubraniach. Trafiłam na taki profil przypadkiem i szybko zakochałam się we wszystkim co robili. Zaczęłam od trampków ;) To była moja pierwsza próba malowania po ubraniach, zobaczcie sami:

pod wpływem piosenki Guns'n'Roses, właściwie tylko tytułu;p
Większość zdjęć z tamtego okresu niestety wyparowała po utracie danych z lapka ;<
Ale później przyszedł czas na koszulki, rysunki i inne takie ;D



Na pierwszy post chyba wystarczy ;) Zostawiajcie komentarze, chętnie odwiedzę wasze blogi i przejrzę zawartość ;) Buziaki, Kaś.

12 komentarzy:

  1. pierwsze trampki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunek czaszki jest po prostu świetny! Klimat właśnie taki jak lubię. A trampki powalają z nóg, te szczegóły, te kolory! Wiele bym dała za tak oryginalną rzecz. Gratuluję i czekam na kolejne cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale bosko Ci to wychodzi, a te szczegóły są tak dopracowane, jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tenisówki są naprawdę rewelacyjne! Malowałaś całe na czarno? Jakimi farbami? Akrylami zwykłymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, malowałam na czarnych ;) Akrylami do tkanin. Zrobiłam je tak samo jak niebieskie, czyli najpierw biały podkład i potem kolory :D

      Usuń
  5. z chęcią zaobserwuje bo zaczyna się mega ciekawie :) czekam na nowe posty pozdrawiam! (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli pożyczę sb pomysł na koszulkę z wilkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Super pomysły a wykonanie meegaa , masz talent..
    Chcę więcej.
    Pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale rysujesz :) trampki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, te trampki wyszły Ci bosko!

    OdpowiedzUsuń